Usein kysyttyä
Tein oston, mutta en saanut tunnuksia ja salasanaa sähköpostiini?
- Sähköpostipalvelimet tulkitsevat usein automaattiset tunnusviestimme roskapostiksi, joten tarkista ensisijaisesti roskaposti- ja tarjouskansiot. Huomioithan, että sinulla saattaa olla jo ennestään tunnukset sivuillemme olemassa.
Yritän tehdä ostoa, mutta en muista salasanaani?
- Kirjautumisen yhteydessä löydät painikkeen “salasana unohtunut”. Mikäli et saa sähköpostiisi uutta salasanaa, tarkistathan roskapostisi. Voit pyytää salasanan vaihtoa myös sähköpostitse osoitteessa info@proftraining.fi.
Maksutapahtuma keskeytyi ja yrittäessäni tehdä ostoa uudelleen, selain sanoo ”sähköposti on jo käytössä”?
- Sivustomme tunnistaa sähköpostiosoitteesi entuudestaan ja siksi sanoo näin. Sinulla on siis olemassa jo tunnukset meidän sivuillemme. Katso edellinen, mikäli et muista salasanaasi.
Ostin valmennuksen/koulutuksen, mutta en tiedä mistä materiaalini löytyy?
- Kun olet tehnyt ostoksen, ylä valikkoon ilmestyy otsikko, jossa lukee ostamasi valmennuksen/koulutuksen nimi ja sen alavalikosta moduulit. Materiaalit löydät myös omatili -sivulta.
Kuinka kauan oston jälkeen materiaalit näkyvät minulle?
- Ammattilaisille suunnttujen koulutusten materiaalit ovat käytössäsi 13 kk ostohetkestä.
- Verkkovalmennusten materiaalit ovat käytössäsi 6 kk ostohetkestä.
Miten rekisteröidyn?
- Mene osoitteeseen: https://proftraining.fi/oma-tili/
- Kirjoita kenttään sähköpostiosoitteesi
- Rekisteröityessä käyttäjätunnus ja salasana lähetetään sähköpostiin. (Katso roskaposti!)
- Rekisteröitymisen jälkeen sivu muistaa sinut, muista kirjautua näillä samoilla tunnuksilla kun ostat seuraavan kerran jotain.
Miten voin maksaa?
Maksutapoja ovat:
- pankkimaksut
- luottokorttimaksut
- mobiilimaksutavat (Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto)
- lasku- ja osamaksupalvelut
- liikuntasetelit (Smartum, Edenred, Eazybreak ja Epassi)
Lue lisää: https://proftraining.fi/maksuehdot/
Huom! Mikäli työnantajasi maksaa ostoksesi, ota esimerkiksi Collector- tai OP-lasku verkkokaupasta suoraan tai maksa kurssi luottokortilla, ja tee siitä matka- tai kululasku työnantajalle.
Tilasin valmennuksen/koulutuksen, mutta en saanut laskua?
Maksuliikenteemme välittää Checkout -maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli et heti oston yhteydessä saanut laskua, se tulee sähköpostiisi maksimissaan vuorokauden viiveellä. Mikäli sinusta tuntuu, että lasku on jäänyt saamatta, tarkista ensin sähköpostisi roskaposti ja muut kansiot. Lasku todennäköisesti löytyy jostain muusta kuin saapuneet -kansiostasi. Jos et vuorokauden jälkeen ostosta löydä laskua sähköpostistasi, ota yhteyttä info@proftraining.fi.
Voinko ostaa lahjakortin, tai tuotteen lahjaksi?
Kyllä voit!
- Kun haluat ostaa lahjakortin, laita meille viestiä info@proftraining.fi, niin lähetämme sen sähköisesti lahjan saajalle.
- Kun haluat ostaa tuotteen lahjaksi, kirjoita ostovaiheessa kommenttikenttään “Lahja: *lahjan saajan nimi* *lahjan saajan sähköpostiosoite*
Kouluttautuminen
- Koulutuksemme ovat suunnattu liikunta- ja hyvinvointialan ammattilaisille.
- Asiakkaamme pitävät itse yllä omia yhteystietojaan sekä ohjaajalisenssejään.
- Maksu koulutuksesta suoritetaan heti koulutusta varattaessa valitsemallasi maksutavalla.
- Yhteistyökumppaniemme kanssa järjestetyt koulutukset ohjautuvat heidän maksujärjestelmiensä kautta.
- Ohjaajan tulee päivittää osaamistaan kerran vuodessa päivityskoulutuksessa verkossa. Kun edellisestä koulutuksen tai päivityksen ostamisesta on kulunut 13 kk, pääsy koulutusmateriaaleihin loppuu. Silloin viimeistään on aika ostaa paikka saman konseptin päivityskoulutukseen, mikäli haluat säilyä ohjaajaverkostossamme.
- Varattua ja maksettua koulutusta ei voi peruuttaa muuta kuin erityistilanteissa. Mikäli sairastut juuri ennen koulutusta, siirrämme sinut seuraavaan mahdolliseen koulutukseen. Rahojen palauttamiseksi tulee esittää lääkärintodistus tai muu pakottavaa tilannetta todentava dokumentti.
Alennukset
- Opiskelijana saat 15 % alennusta peruskoulutuksistamme. Sinun tulee varautua esittämään opiskelijakortti koulutuksen yhteydessä.
- Mikäli olet käynyt toisen konseptin peruskoulutuksen, saat seuraavasta peruskoulutuksesta 20 % alennusta.
Asiakaspalvelumme toimii ma-pe 9-16 numerossa 044 989 6853. Valitettavasti emme pysty vastaamaan tekstiviesteihin. Voit lähettää meille myös sähköpostia info@proftraining.fi, johon palaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä!